*stolt*

Nå har jeg nettop spist frokostblanding etter en 'liten' treningsøkt. Jeg tok 600 på rokkering, 20 sit-ups og 20 armhevinger *proud*. 600 på rokkering ble egentlig for mye mente mamma, eheh. Jeg skal i alle fall fortsette med å ta 400 på rokkering, 20 armhevinger og 20 sit-ups hver dag, så skal jeg begynne å spise sunnere. Jeg spiser jo egentlig sunt, men uansett. Jeg har dødsdårlig kondis, så det er vel mest pågrunn av det at jeg trener hver dag. Eller skal . Når våren kommer kan jeg endelig begynne å sykle og jogge hver dag, så jeg gleder meg <3

- Noen som trener ?
- Hvis ja- hvor mange ganger i uka?

2 kommentarer

Randi

21.mar.2010 kl.23:57

hei:)

jeg trener intervall 2 ganger i uken, og etter bare 2 uker økte kondisen veldig:)

prøv slik:

mål opp en strekning på 40 meter.

få noen til å ta tiden på deg.

kjempe rolig jogging i 6 sek. så full spurt i 6 sek.

gjennta dette i to minutter sammenhengende x3

da får du kondis med en gang... det funker :)

ann elisabeth

22.mar.2010 kl.15:05

Randi: Takk for tipset ! :)

Skriv en ny kommentar

hits